Siivosin. Blogia. Olen tiennyt jo pitkään, että osa sivupalkin linkeistä on vanhentunut, osa sellaisia sivuja, jotka ovat jääneet ihan vieraiksi itselleni. Asia on vaivannut, mutta jäänyt silti hoitamatta. Nyt sain aikaiseksi nakata osan pois ja asetella pari uutta tilalle. Koska en keksinyt hyvää järjestystä (aakkosjärjestys tuntui tylsältä ja sitä voi käyttää muualla tehokkaammin), linkit ovat sekalaisessa järjestyksessä kuten ennenkin. Jos olen heittänyt vahingossa pois jotain olennaista tai havaitset, että on kirjallisuuteen liittyvä sivusto, jota minun kannattaisi seurata, ole hyvä ja ilmianna sivu!

Muuten vietän rauhallista sunnuntaita. Olen lukenut Tähystäjäneitoa, puhunut kaukana asuvan ystävän kanssa puhelimessa ja kuunnellut oopperaa. Aida meni jo, nyt vuorossa Cosi fan tutte - Spotify tarjoaa muutakin kuin uutuuksia! Suosittelen. En ole ooppera-asiantuntija, mutta viime aikoina on tehnyt mieli kuunnella tätä genreä. Mikäs siinä. (Olin aikeissa kirjoittaa, että sielu on huutanut oopperaa - mutta jotenkin se olisi kuulostanut vähän hassulta...)

Lepoa ja rauhaa sunnuntaihinne!